Picture
Blev lite besviken på den partikulära månförmörkelsen ikväll, den syndes väldigt dåligt. Fångade iallafall månen bakom molnen, ganska effektfullt det med ;-)
4/25/2013 01:14:17 pm

Ja ibland blir det inte som man tänkt sig, men ett fint försök:) Jag känner mycket värme och förberedelse över bilden! Mjuk och härlig ton! Hela bilden beskriver: Mäktig?! Molnen rör dig så snabbt ibland också, nästa försök då @&£klar ;)

Reply
Kikki
4/25/2013 04:10:52 pm

Fotot gillar jag, annars har det inte hamnat här ;-) Besviken var jag på att förmörkelsen var så liten att den knappt syntes, den var bara lite lite mörkare högst upp... trodde månen skulle bli röd när den gick in i jordens skugga. Ja så kan det bli när man har sina förväntningar... Nu lärde man sej iaf nåt nytt om partikulära förmörkelsen, och den här gången va den ju bara 1.5%, dvs 3 promille av månens yta var i jordskuggan.

Reply
4/25/2013 01:17:37 pm

Kul att du visade upp din förevigade bild på månen ikväll :) Vädret rår man inte på alla gånger :)

Reply
4/25/2013 01:56:25 pm

Beskviken ska du nog inte vara! Jag ser olika resultat beronde på vilken skärm jag öppnar. NU är jag på en större skärm, Magiskt vackert ;) Och bara känslan att fånga den så där skulle gjort mig lycklig ;)

Reply



Leave a Reply.