Picture
Månen gömde sej precis bakom trädet ;-)
Picture
Skulle ut och fota månen genom skogen ikväll, men den ville liksom inte kika fram ordentligt bakom molnen. Då tog jag det här fotot istället. Och fick med ett konstigt streck i skyn?
4/22/2013 05:10:52 pm

Vackert månsken Kikki! Superläckra bilder till härligt motiv! Grymt härlig vinkel ;) Strecket är lite frågande ja! Man ser att det går bakom taknocken också, sedan går det inte i rak linje heller, mysko! Är det inte lampan så måste det vara från rymnden helt klart! Du blir berömd snart även utan för Timrå ;)

Reply
4/22/2013 05:59:34 pm

Tack Åke för den fina komplimangen :) Ska avslöja att de var ett flygplan som kom och flög inför landning hihi, ville bara se om nån kunde gissa det ;)
Jasså du tror jag blir berömd utanför Timrå snart, ja de vore väl nånting det! Förstår liksom inte ännu själv hur bra jag verkar vara enligt mångas tycken... Supertack för kommentaren, nu blev jag glad :)

Reply
4/22/2013 11:52:05 pm

Hej Kikki! Fina bilder som vanligt. Jag trodde först att det var ett meteorregn, för enligt Aftonbladet var det ett sådan igår kväll/natt, jag följer din blogg så jag får se dina bilder :)

Reply



Leave a Reply.